tirsdag 9. desember 2014

Monotypi

                            

                                                 
Vi fikk i oppgave å lage monotypi.

I de bildene jeg valgte å bruke, malte jeg først bakgrunnen svart, fordi jeg ville ha bildet mørkere. Etter det, malte jeg på glassplata med forskjellige farger som blå, lyseblå, lilla og rosa for å skape litt spenning i bildet og for å få en fin effekt, men fargene ble ikke så sterke som jeg hadde håpet på. Da dette laget hadde tørket, malte jeg hjertene på glassplata og gjorde de litt "uklare".jeg har valgt å kalle bildene mine "another love" og always love" dette er for å vise at selv i det mørke er kjærligheten alltid sterk. Så selv om det er vanskelig å se det, er den fortsatt der.



Dette er de trykkene jeg har laget, men som ikke var bra nok til å bli hent opp.
Jeg har for det meste brukt fargene lilla, blå og rosa. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar