tirsdag 11. november 2014

Fotomanipuleringsoppgave- Ane





I denne oppgaven skulle jeg bli inspirert av Jens Edgar Haugen. Jeg skulle da ta et bilde og deretter lime inn andre bilder i det ene bildet.

I denne oppgaven skulle vi bruke Photoshop, før jeg begynte hadde jeg nesten aldri brukt det og det var derfor veldig nytt. Når jeg har jobbet med Photoshop med denne oppgaven har jeg lært mye for å få det resultatet jeg ville. I bildet mitt har jeg lært hvordan jeg setter opp nye lag, redigerer og hvordan jeg bare redigerer deler av bildet.

Mitt tema var natur, jeg ville ha det ganske enkelt siden det var første gangen, jeg syns resultatet ble helt greit og fikk det som jeg ville. Hvis jeg kunne endret noe på det ville jeg ha sett på de små detaljene og få ordnet mer med fargene.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar