tirsdag 11. november 2014

Fotomanipulering -Anna

I denne oppgaven skulle vi skulle bli inspirert av fotografen Jens Edgar Haugen, hvordan han fotograferer og regisserer sine bilder.

Speilende forsvar, er et bilde for å se seg selv, kanskje sette et speil forran oss å se om vi er den vi vil være, og at man må stå opp for seg selv. Jeg hat tatt alle bildene selv, og ikke lånt fra nettet.

I denne oppgaven har jeg lært mye, jeg har jobbet en god del med "quik selection tool" for å få skjert ut speilet, og persjonen som hopper så jeg kunne sette sammen lag, jeg plaserte persjonen nært det gyldne snitt for at komposisjonen på bildet skulle bil bedre. Jeg jobbet med curves, kontraster og lys, og brukte smudge tool og eraser til å få overgangene mellom lagene fine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar