torsdag 3. april 2014

Rytme, bevegelse og ord - Amalie H

Rytme
ISO: 800     f/13    2,5sec
Bildet viser rytme, i gjentakelse av like former. Bildet er redigert i skarpere farger og fargetonene er endret i en klarere grønnfarge enn hva skapene i utgangspunktet var.

Bevegelse
 ISO: 200     f/3,5     1,4sec
Bildet viser bevegelse i den formen at objektet viser fart og er litt uklart, dette skaper spenning. Jeg har valgt å ikke fange en del av bevegelsen, men fått med flere deler av den.

Ordtak
ISO: 400     f/5,0     1/60sec
Jeg har valgt ordtaket: "Let your faith be bigger than your fear.". Dette ordtaket valgte jeg etter jeg hadde tatt bildet og fant ut at det ville passe bra sammens med det. Ordtaket er også relevant for de fleste. Bakgrunnen er enkel og skaper god plass til å putte inn tekst. Jeg fant dette ordtaket på weheartit.com .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar