torsdag 3. april 2014

Ordtak, bevegelse og rytme- Kristin

QUOTE
Jeg valgte ordtaket var «smil å vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får»
Jeg tok dette sitatet fordi det er et litt kjent sitat, og jeg synes det er veldig bra.
Bildet og sitatet passer fint sammen, fordi de på bildet er veldig gode venner og man kan se at de er veldig glade.
På bildet er gjengen midtstilt så blikkfangen på bildet er på midten.
På dette bildet er iso 100, lukkertiden 1/60 og blender åpningen er 4,0
jeg hadde denne lukkertiden fordi jeg ikke ville ha et uklart bilde og iso på 100 for at bildet sku bli så lyst som mulig.



BEVEGELSE
på dette vildet kan du se at det er bevegelse fordi håret står «oppover».
for å få et klart bilde men samtidig se at det var bevegelse i bildet brukte jeg:
ISO 200
Blender 5,0
Lukkertid 1/80.


RYTME
Dette bildet er et objekt eller flere som blir gjentatt. I dette bildet er det fargene som er rytmen, fargene gjentar seg (Grønn, Rød, Blå, Grønn, Rød, Blå)

ISO 400
Blender 4,0
Lukkertid 1/60. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar