torsdag 3. april 2014

Rytme og bevegelse - Isabel


Bevegelse er et element som kan skape dynamikk i et bilde. Da jeg tok dette bildet, valgte jeg å sette instillingene på sport for å fange bevegelsene. På bildet er det jeg som hopper og sneen som er i bevegelse. Bakgrunnen på bildet er ganske lett siden det er det lyse farger jeg er det tunge i bildet siden det er mørke farger. Bakrunnen har også rytme i seg, i og med at det gjentar seg. På bildet ser man også håret i bevegelse i diagonalt linje.

ISO: 320
Lukkertid: 1/250 sec
Blender åpning: 3,5




Rytme er et element for hvor fargen eller formen gjentar seg i bildet. På dette bildet ser vi at fargene og skapene gjentar seg. Jeg redigerte kontrastene på bildet. Fargene på bildet er kald/varm farger og er ganske sterke farger. Jeg valgte å ta bildet skeivt, for å få mer spenning i det.

ISO: 640
Lukkertid: 1/25 sec
Blender åpning: 3,5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar